sunnuntai 17. marraskuuta 2013

Epäonnen huppari

Aloin ompelemaan esikoiselle hupparia Ottobren brum brum-kaavalla jo aika kauan sitten. Pässi kun olen, niin en tarkistanut mittoja ja niinhän siinä kävi, että kaavassa olikin tosi lyhyet hihat... huppari lensi ufolaatikkoon ja minulla meni hermo. Huppari on kokoa 116 ja esikoinen on jo 126cm pitkä eli se kertoo, kuinka kauan huppari laatikossa lojui.

Lopulta otin itseäni niskasta kiinni ja korjasin hupparin ompelemalla pari raitaa hihoihin. Jospa nyt edes kuopus saisi sen sitten käyttöön. Tosin esikoinenkin vetäisi sen ylleen ja sanoi että haluaa pitää sitä. Hänelle ne pidennetytkin hihat ovat jo lyhyet...







Toinen vähän paremmin onnistunut ompelus on nämä traktoripaidat pojille. Ihastuin tuohon kankaaseen, kun molemmat pojat on ihan hulluina traktoreihin. Eipä ihan putkeen mennyt kyllä nämäkään, sillä vaikka kuinka olin katsovinani, niin onnistuin saamaan toisen paidan pääntien resorin etupuolelle :D Eikä muuten ollut ensimmäinen kerta kun näin käy...


1 kommentti:

  1. Minä olen käyttänyt hupparikaava kaksi kerta ja molemmilla kerralla todennut että lyhyet hihat, mua pelasti pitkät resorit mutta ketutti kyllä. Sun huppari on hieno, parempi näin, hauska yksityiskohta.

    VastaaPoista